les misèrables

jag tror jag har gått in i väggen. eller nåt. det är för mycket saker som tynger mig, som pressar mig, som stressar mig. för mycket som är ovisst. sen klockan ett igår eftermiddag har jag sovit fjorton timmar och jag blir inte piggare för det. huvudet sprängs lika mycket som igår och jag mår piss, jag kommer inte hinna färdigt med nånting. frågan är bara vad man ska prioritera om man nu inte hinner allt. nationella, såklart. och projektarbetet. när jag skriver det växer berget framför mina ögon och jag blir bara ännu tröttare. jag vill bara köpa mig en stor fet godispåse, lägga mig i soffan med täcket över mig och se på tv fram tills typ juni. vilket är månaden då jag kommer få ångest för att jag inte har något jobb och kommer få leva på mina föräldrar hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0