no more talk of darkness






platsen där jag spenderar all min lediga tid just nu. med dator, keyboard och fetingmick i högsta hugg. I like it!


synd att det inte är lika roligt att göra bakgrunder som att spela in sången. då hade jag varit färdig för längesen. jjag har börjat packa nu, och imorn ska jag till banken (igen...) och Forex. det var mindre än en vecka sen jag var på banken senast, och satte in drygt två tusen kronor. nu ska jag dit igen och sätta in mer än dubbelt så mycket. han kommer tro jag är miljonär eller nåt. eller inte... synd bara att alla pengar inte är mina.


facebook dampar men jag ser fram emot morgondagen, faktiskt. allting känns så mycket lättare nu än för ett dygn sedan! eller till och med för tio timmar sedan. det känns som om jag har gått igenom en hel månads humörsvängningar på en dag. typ. galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0