it seems that I still have some tears to shed

ljuskorn i mörkret
en fin vän
eller två
två
två år gammal
ängel
kan också hjälpa
iallafall
för en liten stund



jag har suttit några timmar nu och filat på en bild samtidigt som jag lyssnat på soundtracket till Corpse Bride, för att få lite inspiration. det kommer nog märkas på bilden också. Tim Burton som gjort Corpse Bride är grym, jag älskar dom flesta av hans filmer (som jag sett). Inte bara för att Johnny Depp är med i majoriteten av dom, utan för att dom är så originella, så magiska. Kalle och chokladfabriken är fantastisk, likaså Corpse Bride. Jag har inte sett Nightmare before Christmas än, men den står högt på min lista över filmer jag ska se. Sen har vi ju Sweeney Todd som är brutal, minst sagt, men jag älskar den ändå. Kanske mest för musiken, men. Och sist, men inte minst, Edward Scissorhands! Den är också så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0