but baby, not tonight

inatt drömde jag att jag var på Rhodos. med mina konfirmander. vi bodde på ett jättestort hotell precis vid stranden och det fanns en gång under poolen till restaurangen där vi åt frukost. det var en konstig dröm och jag kommer inte ihåg så mycket mer.


gårdagskvällen spenderades med våfflor, trivial pursuit, fina människor och film i ett gult radhus i rävekärr. denna kväll ska snart spenderas med familjen, vi ska spela Mahjong. Ett kinesiskt spel tror jag som vi spelar nån gång om året eller två. imorn ska jag in till stan, för att hitta present till min bror som fyller 6 på torsdag och så kanske jag hittar en jacka där också. och kanske en studentklänning.



jag går i valet och kvalet om jag ska söka in till någon distanskurs att läsa i höst, eller inte. så man har något att göra i höst förutom att jobba. det är ju ganska bråttom liksom, bara en vecka kvar tills alla ansökningar ska vara klara. jag har hela tiden tänkt att jag inte ska plugga nästa år, men att läsa någon rolig kurs på halvfart samtidigt som man jobbar en del kan väl inte skada, tvärtom kan det nog bli rätt kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0