your time has come to shine

jag är så himla trött. jag sov tre timmar i natt, och allt som hänt under dagen har bara tagit mer och mer energi. jag har haft två prov varav ett nationellt, och så har det varit så himla mycket strul fram och tillbaka ända sedan klockan sex imorse så jag har inte kunnat koncentrera mig på proven. jag har gått från överlycklig till besviken till lättad till irriterad till lugn till arg som ett bi tillbaka till lättad. just nu är jag inte så mycket alls. mest seg. jag har ingen energi kvar, försöker jobba lite projektarbete men det funkar inte. det är så mycket jag borde göra inför lördag men jag orkar inte. inte nu.




Kommentarer
Postat av: Anna

jag förstår dig! Det är jobbigt att vara arg, ledsen och besviken på samma gång. Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Men nu verkar det ha löst sig med resan och allt! Så säg till mig när du betalat allt så jag verkligen vet att det blir av! :D haha



vill bara kunna andas ut!!!

2010-04-29 @ 18:48:41
URL: http://annawinblad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0