and drift away

smått fullspäckad dag. jag börjar komma in i den rytm jag är van vid, upphöjt till två. typ. jag älskar det, det är så skönt. precis som jag skrev igår! nu är klockan jättemycket men jag har inte kunnat slita mig. har gjort den femte av dom sju dödssynderna, lust! eller vällust om man ska vara petig. ser ut som någon himla pepsireklam haha, men lite nöjd är jag med den iallafall. särskilt röken kring texten :)




jag är så gryyymt sugen på att gå ut. pengar har jag, åtminstone lite, så det räcker iallafall. på torsdag blir det av, klart, fast självklart ska jag jobba morgonen efter. så det blir en lugn och tidig kväll. men jag vill ha det galet. crazy. det var ett tag sen sist. så det ska bli av nån gång! fast inte idag. nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida, åh my god, vad helt sjukt bra du har blivit! Jag kommer ihåg när vi var små (alltså minisar) att jag var så otroligt avundsjuk på hur bra du var på att rita och måla o sådär. Det har inte gått över. Wow.

2010-09-10 @ 13:04:19
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0