just because you read it in a magazine or see it on a tv screen don't mean it's factual

bland robin hoods, kaniner, älgar och clowner insåg jag igår hur det är att vara min bror. kanske inte fullt ut. men lite. jag såg ut som honom, kände mig som honom, trodde ibland jag var honom, luktade som honom, gjorde saker som han brukar göra som jag aldrig brukar göra, det var en lite småskum känsla. minst sagt. men det var en trevlig kväll! att man var tvungen att gå upp rätt så tidigt imorse slutade med att jag sov mellan två och fem nu på eftermiddagen. men det gör nog inget. hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: marion

esteten i egen hög person.

2010-08-29 @ 23:55:53
URL: http://majalidbeck.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0