banankontakt

jag har skapat en ny blogg.

fast den får ingen se.


jag skapade den med blogger, för att testa skillnaden från blogg.se. skillnaden var rätt stor, det var rätt mycket enklare att göra allt som man ville där. mycket fler enkla redigeringsmöjligheter. fast inte lika personligt och lätt att göra en helt ny sida. tycker inte jag. fast jag är ju inte speciellt bevandrad i HTML-koder och så.

jag kanske ska flytta hela bloggen dit?


fast det är bara onödigt. det funkar ju väldigt bra här. även om jag har haft samma layout i typ två år. och jag gillar min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Johannes

Testa wordpress! slår blogger och blogg.se i allt. bara det att man inte kan redigera htmlkoden i desigen...

2010-02-23 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0