and it seems to me you lived your life like a candle in the wind

det kommer inte bli något lov för mig. typ. jag har så himla mycket att göra, det är så jobbigt. jag har inte tid att koppla av.


sova en stund, värt att gå iväg och köpa en stor fet godispåse. imorn ska jag till banken, till skolan antagligen, fundera ut hur vi ska marknadsföra på kulturskolan, göra klart affischen, göra ett bildspel, göra klart en sak, mejla massa människor och typ tusen saker till. galen


det får bli film ikväll. trevlig allahjärtansdag


Kommentarer
Postat av: Filip Ferngren

jag har inte köpt den, men jag kommer göra det när jag har pengar. hehe :)

2010-02-14 @ 21:29:53
URL: http://fsferngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0