I'm that star up in the sky

Jag har nu ägnat några timmar åt att skapa nya kategorier, läsa igenom mina gamla blogginlägg för att se vilka kategorier varje inlägg kan passa i, och satt dom i närmaste kategori. Inget lätt jobb, men sånt får man ta när man inte fixat sånt innan. Nu ska jag förhoppningsvis få lite bättre struktur på bloggen, och vem vet - en ny layout kanske är på ingång? (det sa jag iförsig för ett halvår sen också, men ändå)

Iallafall, så märker jag att jag var mycket mer positivt inställd till det mesta för typ ett halvår sen. Man kastas liksom tillbaka i tiden, vilket väl är sådär bra. Man kommer ihåg händelser och undrar lite varför det inte blev något av det, och så vidare. Vart tog allt vägen, liksom? Fast det är nog bara kylan som spökar. Jag mår inte bra av mörker. Jag längtar så sjukt mycket till sommaren, värmen och glädjen.

sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0