don't you carry nothing that might be a load

those shoes

are some awesome shoes, they reign

from heaven above

with shoe-strings, heels, fake skin

my shoes are some awesome shoes.

(melodi: Awesome God)

 

 


 

heh, jag har köpt nya skor som ni kanske listat ut. perfekta vinter-finskor, och billiga var dom också. 125 spänn!!! jag hittade två svarta klänningar också, en sammet (75kr) och en spets (100kr). och en svart högmidjekjol (50kr).  allt detta (skorna inkluderade) kostade 350kr sammanlagt, jag älskar rea!!! det var 75% på hur mycket som helst på Monki, jag ville köpa allt. typ.

 

nu ska jag ta mig något att äta även om jag är proppmätt efter alla bullar och muffins vi fick på Macforum. trevlig eftermiddag, dumt bara att missa en del scemu. men jag hoppas jag kan jobba en del nu i vår.


Kommentarer
Postat av: Maja

Du skola icke tillbe andra gudar.

2010-01-21 @ 20:55:45
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0