God bless the child

Det där med födelsedagar kan vara skumt ibland.

Under dom kommande fem dagarna fyller fyra utav mina släktingar år. Faktum är i princip alla våra födelsedagar ligger klumpvis. Såhär är det.

Nu i Januari ser det ut såhär.
Imorn - farmor
Onsdag - moster
Torsdag - morfar
Lördag - kusin

Ungefär likadant är det i november. Då fyller min pappa år på samma dag som min kusin, medans min bror fyller år dagen efter.

I april fyller min andra bror år fyra dagar innan min farfar.

Jag är en av få som sticker ut. Jag ligger mittemellan, med mitt datum den 27 jan. Närmast efter kommer mamma den 18. Fast det är bara för att jag föddes för tidigt. jag skulle kommit den 14e - fyra dagar innan mammas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0