ja må hon leva

min artonårsdag.

mina föräldrar kom in tjugo över sju, sjöng och gav mig en semla. jag fick en säng! precis som jag önskade mig. en bredare än den lilla fjuttiga 90-sängen jag har nu. av min femåriga lillebror fick jag några smycken och en Hellokitty-pyjamas, allt hade han valt ut själv. så himla gulligt.

värt att ha sovmorgon på sin födelsedag, så jag somnade om och sov två timmar till.

sedan har dagen bara fortsatt. med fina telefonsamtal med musik, fina telefonsamtal med sång, fina telefonsamtal utan sång, finfina sms, fina cupcakes, fina paket, fin sång av fin klass, fin restaurang, fin mat och fin familj.


en underbart fin dag.


imorgon, och på lördag, och på söndag, fortsätter firandet. man fyller faktiskt bara arton en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0