sometimes I feel like a motherless child

Jag måste bara säga en sak, sätt på ettan klockan 21 ikväll. Galan jag såg inatt, var så himla fin. Alla uppträdanden var helt fantastiska. Här är mina favoriter.



Justin Timberlake och Matt Morris - Hallelujah. En uttjatad låt, men dom gör den så fint och med så mycket känsla.




Christina Aguilera - Lift me up. Jag får rysningar.





Stevie Wonder - Bridge Over Troubled Water. En av mina absoluta favoritlåtar plus namnet Stevie Wonder - behöver jag säga mer?






Jennifer Hudson - Let it be. Så fruktansvärt bra!




Shakira - I'll stand by you. Så fin låt, och hon gör det med sån känsla.


För att se alla uppträdanden, så finns alla i hög kvalitet här. Eller kolla galan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0