heal my heart and make it clean

jag sitter och svettas ihjäl, borde sova och är jättetrött, men istället har jag suttit och målat dom fyra senaste timmarna.


jag tror jag ska göra som ett litet projekt att göra en bild för varje dödssynd. kan nog bli kul.. så detta blev den första. fåfänga (egentligen högmod). jag kom inte på den idén förräns bilden var i princip klar så den kunde passat in ännu bättre. och jag kunde för mitt liv inte bestämma mig för vilken av dom här som var bäst, den ena är liiiite mer färgglad och det spelar typ ingen roll egentligen, man ser knappt skillnaden, men jag var helt lost så jag la upp båda två.

Kommentarer
Postat av: majsi

tjena tjejen. du är stört bra.

2010-07-16 @ 16:20:38
Postat av: Frida

puss.

2010-07-16 @ 20:38:41
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0