release me

Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.


jag har sett på bröllopet halva dan. det var riktigt häftigt faktiskt, även om jag har varit väldigt skeptisk till det innan. men det var fint. sen har jag halva dan lidit av kramp i magen, sjukt jobbigt. igår åkte jag ut till knarrholmen där min familj spenderat veckan och det var lite mysigt, mest för att jag fick träffa min familj igen. lite presentutdelningar blev det och kvällsmys, och idag åkte vi hem.
nu har jag ingenting planerat dom närmaste dagarna, härligt. ska nog börja övningsköra lite och få till ett möte om i höst.
jag piercade mig i grekland, också. två nya hål i varje öra, love it! billigt och bra. bilder från resan kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0