för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!

det finns inga ord för gårdagen. jag är så glad. det var den bästa dagen i mitt liv.

det var full fart från sju på morgonen till tre på natten. jag har så många att tacka för att dagen blev som den blev, alla lärare, min fina klass, all släkt och alla fina vänner som kom på utspring och mottagning och sist men absolut inte minst, mina älskade föräldrar. utan dom hade det inte blivit någonting. det går inte att beskriva hur tacksam jag är för allt jobb dom lagt ner. lagat mat, tagit ledigt från jobbet, kört bord och stolar, fixat med bilar, diskat, ja verkligen gjort allt för att min dag skulle bli så bra som möjligt. nu börjar jag nästan gråta, haha. men dom är bäst. <3

champagnefrukost, samling i aulan, mys med klassen, fina filmer, fotografering, lunchbuffé, samling i aulan, utspring, kramkalas, glädjetårar, flakåkning, cabåkning, mottagning, presenter, sol, släkt, vänner, god mat, fina tal, tårar, tårta, klassen, trädgårn, drinkar, dans, party. dagen i ett nötskal och det går egentligen inte att sammanfatta. det var alldeles för mycket som hände. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0