step into the picture that I paint using my brain game

jag funderar om jag ska lägga upp mitt projektarbete här. jag vet att folk vill höra och jag har inget annat att göra med det. plus, att jag håller på med en annan liknande grej som jag ska lägga upp så fort den är färdig. den tar nog inte riktigt lika lång tid att göra färdig som mitt projekt. heh. men den är inte färdig än. men den kommer bli grym! haha jag är jättenöjd än så länge.



första bilden från rhodos. gatan vi bodde på, längst ner som en litenliten blå prick ser man havet :D det syntes mer i verkligheten. haha. fler bilder kommer snaaart!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh så fint! :'( vill tillbaka nuuu!!

2010-06-21 @ 09:27:19
URL: http://annawinblad.webblogg.se/
Postat av: Oshiz

anna's långa klänning, underbart <3

ffffff synd att jag inte kom... :( Ångrar mig som TUSAN

2010-07-09 @ 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0