what about sunrise?

idag har jag badat. första doppet i år, i sverige. det var grymt skönt faktiskt.
åh mina fina flickor. jag ska lägga upp bilder, snart, haha. men just att lägga upp bilder på nätet är något jag hatar, det är så himla segt och jag vill alltid redigera dom flesta bilderna först. jag har nog flera hundra bilder som jag inte lagt upp än, från hela våren, bara för att jag inte har orkat. det är vårt sceniska musikprojekt, det är berlinresan, det är balen, studenten och rhodosresan. säkert något mer också. men det får ta den tid det tar. jag orkar inte bry mig riktigt. det är roligare att göra nya grejer än att sitta och förbättra saker som redan finns, är min åsikt just för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0