I used to roll the dice

hej, jag har soleksem över hela benen. awesome. bara för att jag åkte till solariet för att få igång pigmentet åtminstone lite smått innan grekland. väl där tänkte jag att äh, är man ändå här så får man passa på och betalar för arton minuter. skitbra när man har så känslig hud som jag - eller inte. så nu har jag dränkt in mig i aloe vera och hoppas min hud mår bättre imorn.


min älskade, bästa Maja har fått ett stipendie idag och jag är så himla stolt! du är så duktig. grattis, min fina vän. fast dom borde haft två stipendier. min fina ex-klasskamrat Hilda förtjänade det lika mycket. hon är så sjukt duktig.

det var jobbigt att vara splittrad. minst sagt. men maja var värd det, big time. och en jättefin konsert var det, sjukt duktiga människor hela bunten och slutnumret var mäktigt. Viva la vida med symfoniorkester, ett tjugotal dansare, solister, elcello, kör och komp. det är såna här tillfällen man inte ska jämföra med typ fässbergs vårkonserter. så det gör jag inte heller och säger inget mer om det!


nu ska jag sova och imorn ska det köpas massa mat till resan :)

Kommentarer
Postat av: Maja

åh, fina, fina frida. det var sååå kul att ni var där!! och jag önskar också att de hade två stipendium, hilda är huuur duktig som helst och förtjänar det verkligen! de andra killarna också. orättvist.

<3

2010-06-09 @ 09:55:34
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0