go ahead, be gone with it

det är konstigt hur människor kan påverka en så mycket. eller bara tanken på en människa. hur man kan drömma sig bort en kort stund och helt plötsligt så, ja. även om det var så längesen man träffade människan att man knappt kommer ihåg dess röst. fast det är inte riktigt relevant.


poängen med detta inlägg var att jag skulle skriva om mina sömnproblem. jag har inte somnat innan kl tre på mer än en vecka nu, fast jag vill. jag vet inte varför, det går bara inte. det funkar väl okej när man är hemma från skolan och inte behöver gå upp vid sju, men imorn hade jag faktiskt tänkt gå dit. jag kommer vara helt död. men det är ju bara för en dag.



(btw, gå in här och rösta på min brors ballerinafilm! så kanske jag kan leva på kladdkakeballerina resten av året ^^ filmen är faktiskt cool, han lyckades på första försöket.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0