smile like you mean it

fin dag igår. började med att jag blev klar med mitt allra sista arbete, och sedan bar det av mot stan. angered tog studenten och därmed fina anna, så himla mycket grattis till dig! jag längtar bara mer och mer till studentdagen, särskilt när man ser alla flak och glada studenter inne i stan. vi såg henne springa ut och åkte sedan in till stan igen, köpte present och åkte till henne. god mat och fina människor. och jag började nästan gråta när hennes föräldrar höll tal. en fin dag som avslutades med ledarfest i bifrostkyrkan där det var ännu mer god mat och ännu mer fina människor.
nu är betygen satta och jag är asnöjd. nu ska jag sätta igång med rummet för att få det fint tills på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0