you know you twist so fine

imorn har jag naturkunskapsprov. sedan ska vi repa hela dan. fyra låtar är jag med på, det är Beatles, Paul Simon, Michael Jackson och Bo Kaspers Orkester. en salig blandning men det är roligt. jag kommer sakna att spela i grupp när jag tar studenten. det är så himla kul. det är helt sjukt också att det här kommer vara sista gången vi i klassen spelar tillsammans. våran sista vårkonsert, våran sista konsert överhuvudtaget, har vi på onsdag. stört. och det är bara tre veckor kvar. tills det smäller. stort. usch. tiden går alldeles för fort.


nu är planerna att ta en dusch och sedan läsa igenom naturkunskapsboken typ fem gånger innan jag lägger mig.





ett museum, och gatumusikanter vid en marknad i Krauzberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0