don't worry, about a thing

mitt öga gör ont och mina fötter värker. som om inte helgens promenader var nog så har jag idag stått i åtta timmar på ett betonggolv med alldeles för platta skor och nu mår mina fötter därefter. men värt är det för jag är ledig imorn, wiho! torsdag och fredag blir desto mer intensiva men vad gör det? jag hade ställt in mig på en helt knökad vecka utan vila men imorn kan jag sova ut och ikväll kan jag ta det lugnt, som grädde på moset är jag ensam hemma. så nu ska jag lägga mig i soffan och se på desperate housewives tills klockan slår mycket. det enda som kunde gjort kvällen bättre hade varit ännu en bit av smörgåstårtan jag åt till lunch idag. lyx.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DH är så bra. =)

2010-11-03 @ 12:00:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0