want you to make me feel like I'm the only girl in the world

jag har så mycket jag vill göra!

gå folkhögskola, musik, kanske bibel där man åker iväg till afrika eller liknande, och grafisk design/bild/något liknande. först musik. jag vill komma igång med mitt målande på riktigt, jag vill hitta inspiration och jag vill skriva musik. (det är lite jobbigt att mina intressen är just såna som kräver att man är inspirerad...) jag vill jobba och tjäna massvis med pengar och kunna åka jorden runt typ. och till usa. jag vill uppleva så himla mycket. jag vill hitta kärleken, snart! och jag vill absolut inte plugga i fem år på universitetet. det är en sak som är säker.


drömmar är bra, man ska bara ha kraft och vilja nog att genomföra dom. det är där skon klämmer ibland. fast inte idag. idag är jag pepp och ska nog måla lite snart.


mitt hår blir bara längre och längre, I like it! fast topparna är sjukt slitna så imorn blir det att titta in hos frisören, hittade ett erbjudande med klippning för bara 150spänn, fett värt :D iallafall om man bara ska toppa, då kan det ju knappast bli misslyckat liksom. annars kostar det ju minst 350spänn för en klippning, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0