like I've never been hurt before

min dag har varit bra. jobbet gick bra, alla är jättetrevliga och jag kommer stortrivas :) hade varit ännu bättre om det hade varit ett fast typ heltidsjobb, men man får väl nöja sig så länge. anmäler jag mig som dagisvikarie så blir jag nog upptagen på heltid ändå. kvällen blev fredagsmys med fyra femtedelar av familjen, efter det har jag roat mig lite med photoshop efter att ha hittat några sjukt vackra modellbilder. det blev en ny skrivbordsbild och det hade varit najs att ha en ny layout också som ser ut typ såhär... fast eftersom jag inte är någon fashionista som googlar high fashion-bilder dagarna i ända så hade det nog känts lite fel. det är inte riktigt jag, liksom. men färgerna, kanske? och lite bilder på mig. eller mitt liv. det tål att funderas på. nöjd blev jag med denna iallafall, särskilt färgerna. klicka för att förstora.



imorn blir det till att sjunga. jag borde plugga, också, eftersom jag får min tenta nästa vecka och ska jobba hela veckan ut. men mest viktigt är det nog att jag bakar. jag vet inte hur jag ska hinna med allt men det löser sig alltid :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0