don't you notice, how helplessly I'm lost?

min tillvaro är ändå rätt chill för tillfället. jag har inte helt tomt på schemat även om jag inte har något fast jobb, jag har en liten inkomst i form av studiebidrag och jag har väldigt mycket tid till att göra precis vad jag vill. det är sjukt skönt att ha saker att göra, och samtidigt inte behöva känna den här pressen av att man inte hinner eller har för lite tid till det man ändå måste. idag till exempel har jag tagit tag i mitt rum. det låg ett tjockt lager med kläder över hela golvet, och då överdriver jag inte någonstans.. och inte bara kläder utan massa andra småsaker. så det har jag gjort hela dan, lyssnat på musik, städat och tvättat kläder. allt utan att behöva stressa. jag älskar att kunna ta saker i mitt eget tempo. det är roligare då.

fast såhär kan man ju inte fortsätta hela livet. det inser till och med jag. fast för tillfället är det grymt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0