I don't know who you think you are but before the night is through

jag tänkte precis skriva hur mycket jag ser fram emot måndag när jag kom på att det inte är något nytt True Blood-avsnitt den här veckan... bajs. som tur var var inte det enda anledningen till att jag ser fram emot måndag, då får jag nämligen massa pengar på kontot igen!!! wiho. då ska det shoppas järnet! ska passa på att gå till arbetsförmedlingen då också, och göra min första uppgift i min turismkurs som innebär att jag ska ta en bild på något som speglar min uppfattning av turism. typ. lite knepigt men ändå inte jättejobbigt. och när jag ändå håller på kan jag ju försöka mig på att skriva min första faktura också. får väl se hur mycket jag får gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0