'savvy?

jag gjorde en ny iphonebakgrund i förrgår. såhär blev den. för det är det viktigaste som finns! att man är ärlig mot sig själv. att följa sitt hjärta och inte göra saker (eller låta bli att göra saker) bara för att det förväntas av en och för att folk har åsikter och kan döma en för det man gör eller inte gör. att inte sätta upp hinder för sig själv genom att tänka att man inte vågar eller göra dumma saker som man ångrar efteråt. tänkte att det kan vara en bra påminnelse att få varje gång jag öppnar min mobil (typ 150 gånger om dan)! det kan ju inte skada iallafall... (inte för att jag gör så himla mycket dumma grejer men mina tankar kan verkligen fara iväg ibland åt både det ena och andra hållet!)





känns så fruktansvärt jag att ta en bild i en smutsig spegel med mobil.. eller inte. iallafall, denna sammetsklänning köpte jag på monki och jag älskar den. hela veckan har varit helt kaotisk, har inte varit hemma innan nio på kvällen sen i söndags typ. men det är gött att vara igång lite. då känns det inte lika jobbigt att börja träna. så imorn ska jag köpa gymkort på sportlife och varenda dag som jag inte jobbar ska jag dra till gymmet hade jag tänkt, så har jag något att göra varje dag! grym plan. så om ett tag kommer jag vara hur fit som helst, och så är det lite fler förändringar på g lite senare! typ håret. min stora fula trassliga långa man ska trimmas till lite och få lite snyggare färg. men det är ett senare projekt. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0