vila i frid, steve

Steve Jobs, Apples grundare, har dött. Ett sant geni. Han har nog påverkat mitt liv mer än någon annan. Nästan. Hela mitt liv har vi haft macdatorer hemma. 2004 fick jag min första iPod, en rosa. Han ligger bakom datorn jag spenderar flera timmar framför varje dag, han ligger bakom min iphone som följer med mig vart jag än går. (inte ligger bakom som att han har lagt sig ner bakom min dator då, det hade nog varit lite läskigt.. Ni fattar) Apples produkter har en stor plats i mitt hjärta (hur skumt det än må låta att jag skriver ett blogginlägg om dethär) och i tisdags kväll satt jag hur förväntansfull som helst i soffan och följde liveuppdateringen med spänning bara för att få se vad Apple kommit fram till denna gång. Jag kan knappt vänta tills på onsdag då iOS 5 släpps. Det som står allra högst på min önskelista är en 27" iMac. Och så vidare, och så vidare. Sen kan alla Windows- och androidfans säga vad dom vill. Steve Jobs är en man som har lyckats. Ett sant geni, som sagt. Vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0