i've got the moves like jagger

Gött med en så väluppdaterad blogg måste jag säga. Fast vad gör jag egentligen mer än jobbar, kollar serier och sover?

Iförsig. Jag har trevliga kvällar med mysiga kompisar och klubbor som går att doppa i valfri dryck, jag sjunger på minnesstunder och kan fortfarande inte riktigt greppa att saker som händer faktiskt händer, jag skulpterar lerdelfiner och lyssnar till porlande vattenfall inomhus, jag tecknar fashionistas och andra saker i min hemliga idebok. Och jag saknar vänner som befinner sig på andra breddgrader än denna.

Brief update från the friday herself, nu avslutar jag dagen i the hamptons med lyxdoktorerna i royal pains. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0