2011 part one

I januari lärde jag mig att det är dumt att åka pulka i högklackat.

Firade nyår med dom här nissarna


Det var snökaoozzz och jag var helt och hållet besatt av Hipstamatic. Bestämde mig för att ta en bild om dagen i ett år. Det höll i 27 dagar.


Jag gick till Toltorp och tillbaka varje tisdag-och torsdagmorgon och till Kulturskolan och tillbaka varje tisdag-och torsdagkväll och hade rytmiklektioner och pianolektioner.


Gjorde välgörenhetsbanderoller


Firade min 19årsdag med röda läppar och tapas!

I februari tog jag sånglektioner och längtade till folkhögskolor. Åt sushi för första gången och mina smaklökar sa wow.

Det var regnigt och slaskigt och snöigt och jobbigt.


Jag målade lite


och workshoppade lite.


hittade en möglig kokosnöt,


köttade vänner på datorn


och målade lite till.

I mars körde Skapande Skola igång med dunder och brak.


Vi firade världens finaste fyraåring med barnkalas, äventyrsbad och mcdonaldsfamiljefest.


Jag köpte världens största desperatehousewivesbox

och hängde lite på pc ibland!


Kommentarer
Postat av: the girl with the golden lips (wich you are nearly kissing)

det verkar väldigt lovande, må jag säga.

sjukt snygga bilder.

älskar kokosnöten.

wichet i mitt namn är nog felstavat.

puss.

2012-01-07 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0