feels like I'm trapped in a rehab

Äntligen helg och jag kan slappna av för en stund, jag går snart in i väggen seriöst. Kanske inte riktigt men det är nog inte omöjligt, herregud säger jag bara :)

Vista ikväll och det ska bli roligt, Kanske planering innan dess men jag vet inte hur det blir med det, ingen verkar ta tag i det och jag har inte riktigt lust att göra det själv. Sen är frågetecknen stora om vad jag vill och inte vill, jag orkar inte ta tag i det men måste nästan göra det snart, reda ut. Eller jag vet åtminstone en sak. Att jag inte känner något än. Men jag vet inte, ändå. Men det får bli ett senare problem för nu ska jag äta en bakelse som min kära moder har köpt, till mig! Love.
Puss, ta hand om er!
Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

love u too! (OwO)b

2009-02-28 @ 18:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0