There's nothing that a hundred men or more could ever do

Jag vet varken ut eller in. Det enda jag vet är att gårdagskvällen var väldigt lyckad! Jag hade saknat mina tjejer mer än jag trodde, och vi hade så roligt. Fast nu är jag i en såndär svacka där jag inte har lust att träffa någon utan bara vara för mig själv. Och ändå kommer Daniel hit om en stund och sen Ayrin och Anna som ska sova över, jag fattar inte riktigt hur det ska gå.

Särskilt inte som jag ska till Lindome imorn bitti. Men det ska bli roligt! Vi ska spela in, och jag behöver snacka av mig lite. :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, det låter intressant ;)

2009-02-10 @ 19:28:16
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var är mitt namn daa? XD

2009-02-14 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0