Tänk att män som han kan finnas

Imorn har jag prov i religion. Om islam. Det kommer inte gå bra. Jag borde pluggat mer, särskilt som jag fick MVG på förra provet. Det hade nog iförsig en del att göra med att jag redan kan en del om kristendomen så jag hade redan halva inne så att säga. Men går det inte bra nu så får man väl se till att göra bättre ifrån sig på grupparbetet. Jag hoppas min grupp har samma ambitioner som jag. För religion SKA jag ha MVG i. Det är roligt och jag har ju en del förkunskaper. Så det borde gå.


Jag har inte köpt present till pappa än och han fyller år imorn. Om 26 min för att vara exakt. Känns hemskt men vi ska knappt fira honom imorn ändå, utan vi smäller ihop allt i helgen eftersom Filip fyller år på onsdag också. När morfar och kusinerna är här, det var år sedan jag träffade dom senast känns det som. Det är inte helt okej. Men det ska bli grymt kul att träffa dom igen!

Nu ska jag kolla igenom det sista i religionsboken och lägga mig och sova på saken. Hoppas på det bästa imorn, finns inte så mycket mer att göra för att påverka nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0