there's so many ways to love you

ojdå. solen har typ gått upp (bakom alla regnmoln) och jag sover inte än.. bara för att jag håller på med en ny liten bild, och den kommer bli helt grym! haha. jag kan inte sluta titta på den, och ändå är den bara halvfärdig. jag tänkte spela in hela målandet från början till slut, fast det blev alldeles för jobbigt så det blev bara typ en timme som jag speedade upp. sen dess har jag nog suttit tre timmar till och det är lååångt kvar. heh. för tillfället är jag inte ens trött men jag kommer nog inte vakna innan ett imorn.. inte helt okej. men, men. här kommer det jag spelade in innan jag tröttnade, iallafall. ett litet smakprov.

Kommentarer
Postat av: majsi

shit tjejen, du är ju helt fatastiskt galen otroligt grym.

2010-08-07 @ 00:29:52
URL: http://majalidbeck.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0