Slow ride, take it easy

Mina kusiner är här. Dagen har spenderats ute på altanen skrattandes och spelandes kort, helt underbart om jag får säga det själv. Nästan så man glömmer bort allt annat. Nästan. Min moster är så härlig! Det är få som får mig att skratta så mycket, av att bara lyssna på skrattet.
Jag älskar vädret och jag älskar att huset är fullt med människor, vi ska in till stan imorn och shoppa loss. Me like. Innan dess ska jag träna, ofta men det är tanken iallafall. Så jag behöver gå upp ungefär klockan åtta eller så. Yeeeah, det kommer gå som smort!
Nu sitter resten av folket och spelar Guitar Hero, funderar på att joina dom. Eller så går jag och lägger mig, för jag börjar bli rätt trött.
Btw så behöver jag en basist. Någon som kan? Eller någon som känner någon som kan?
Goodniiight :)

Kommentarer
Postat av: Maja

jag jobbar på att lära mig... men det går inget vidare. fråga din pappa! eller mig om några år..

2009-04-08 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0