bli stilla, låt tystnaden föra dig nära

Nu är det helg och natten spenderades hos Helena, inte så mycket sömn men desto mer mys. Trots en smula omogenhet från två herrar vid namn Anton och Filip, men vad kan man förvänta sig när det gäller dom :) Kul har det iallafall varit. Såg på festival i natt och gjorde pannkakor till frukost. En lång promenad innehållande snöbollskrig där jag blev offret (såklart) avslutade det hela.

Så har det inte hänt något speciellt efter det. Jag är sjukt trött och vill se på någon bra film. Vet bara inte vilken. Jag vill ha godis också. Får väl dra mig utåt och köpa, fast jag har käkat godis hela veckan ... Iallafall är det bara tre dagar kvar tills jag blir sjutton, gött änna :D Även om dom flesta blir arton i år och inte sjutton. Haha, men bara ett år kvar nu iallafall. Jag både vill och vill inte fylla arton. Fast det är nog inte så speciellt ändå. Det är ju vad alla säger, åtminstone.

Peeeeeace, nu ska jag leta film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0