Dänemark!

Mellan fredag och söndag sov jag fem timmar. Sammanlagt.
Jag har varit i Danmark med orkestern, storbandet och blåsarna, vi har varit i Odense och haft två konserter. Dom gick ju, ehrm, bra. Vi bodde åtta tjejer i ett rum och det såg ut som ett bombnedslag typ. Jag, Lala, Lovisa, Matilda, Susanna och Carro och sen två till, riktigt kul hade vi. Även om man gick konstant hungrig på grund av maten som knappt fanns och var konstant trött av sömnen som knappt förekom.
Höjdpunkter har det varit fullt av, från Lalas vikta klack till danskar som bjuder på drinkar, party har det blivit in på småtimmarna och mycket har hänt. Vi har sprungit genom trädgårdar och blivit jagade av hundar och jag har världens skavsår på mina fötter. En riktigt lyckad helg på många sätt!
Nu är jag följaktligen halvdöd, lite smått apatisk, sitter hemma och väntar på att klockan ska bli tio i fyra så att jag kan gå till skolan igen och genrepa. Vi har förresten vårkonsert idag, i aulan på Fässberg klockan halv 7, kom dit vettja!
Fast egentligen behöver jag sova.




Lala och jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0