face it

i helgen blir det gospel, totally wonderful. norah jonesredovisning och muprinspelning har dagen innehållit annars, me likey. plus en liten promenad i regnet. ja, så är det.

kvällen spenderades i goda vänners sällskap med tacos, glasstårta, te och mys. helt underbart. från flygeln har ljuva toner hörts hela kvällen. vad det är underbart med musikaliska människor. särskilt med er som står närmast. men det musikaliska är inte det viktigaste. fast man blir så glad när man hör musik. jag tror det är bra för själen.

nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig direkt så jag orkar upp imorn eller se ett how I met your mother-avsnitt först. vi har fått en ny soffa däruppe idag, och den är gigantisk och galet skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0