you give me something

Igår var en bra dag.

Börjades med att sjunga i kyrkan med Helena, sedan bar det av mot Maxi och sedan Anton för att laga mat. Kyckling i jordnötssås med ris och hallonmousse med blåbär till efterrätt. Gott var det och efteråt blev vi helt utslagna. Typ. Svensson, Svensson, träningsplaner fast sedan blev det våldgästande hos Mathilda istället, som fyller 20 idag.(Grattis!) Lite halvpinsamt sådär. Sen blev det långpromenad mellan Rävekärr och Kållered och kvällen slutades där med Vänner och Fiender.

Jag tycker om er.


Natten var inte riktigt lika mysig, jag sov bra men hade en hemsk dröm. Adam höll på att dö i körtelfeber eller nåt och vi satt och väntade på hans prov som stod på spisen. Det var verkligen inte roligt.

Nu ska jag fixa matsäck och packa lite, bilder kommer nog in senare tror jag. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0