the whole earth shakes

myskväll med tjejgrupp, bådar gott inför hösten tycker jag. många intressanta ämnen, och som alltid i gott sällskap. i övrigt är jag sjukt trött på allting som har med skolan att göra. fast inte riktigt lika mycket som förra veckan. det enda som ligger och gnager är min himla pianoläxa, den funkar bara inte. det är så pinsamt, för jag har verkligen lovat Elin att ta tag i övandet nu. men det blir bara inte av. eller ibland blir det av, men jag vet inte om mina fingrar har bestämt mig för att låten är alldeles för svår, det går bara inte. jag blir så trött, och så besviken på mig själv.


igår var vi i simhallen med gympan. lite jobbigt att få reda på det två timmar innan lektionen börjar, men men. 800m simmade vi iallafall, rätt bra träning. efteråt åkte jag och Hanna in till stan och fröken olsson och fikade, det var riktigt mysigt. kärleksmums och rabarber&gräddte, det gillar vi!



nu ska jag nog gå och sova. är ganska trött. godnatt, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johannes

"...the whole earth shakes"

2009-10-14 @ 08:31:02
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0