or a beautiful nightmare

jag lyssnar på Beyoncé. det brukar jag inte göra, men en av hennes låtar kom upp på Spotify precis när jag skulle börja måla. så det fick bli inspirationen till denna målning. det är inte henne jag har målat dock. det blev en väldigt kort tjej upptäckte jag efter ett tag, och ansiktet blev konstigt. och micken blev blå. menmen, det är bara övning. det kommer ta ett tag innan jag är grym, haha. men kul är det! och nu har jag massa Beyoncélåtar på hjärnan.







min lillebror fyller sex imorn. tiden går så himla fort, det känns som det var nyss vi satt i kökssoffan och mamma berättade att hon var gravid. då var jag elva år. ELVA år. det är pyttelitet! det är sju år sedan snart. om sju år är jag tjugofem. det kommer gå minst lika snabbt. usch, kan inte tiden bara stanna? fast det hade inte varit så kul det heller.


morgondagen kommer bli mysig och jag har inte somnat innan tre på snart två veckor. det är hemskt. fast det är ju lov. imorn ska jag köpa en jacka, tror jag, en jacka som jag hittade idag. (inte mycket sammanhang, beror dels på att jag är alldeles för trött och dels på att jag bara försöker fylla ut inlägget så inte bilden fortsätter utanför inlägget)

funkar ju rätt bra.



heh, godnatt!






Kommentarer
Postat av: Johannes

sv. Nej vad kul x)Snygg bild btw, vi får ses snart! Kramar.

2010-04-08 @ 16:14:36
URL: http://pandalover.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh, vad kreativ du är!

2010-05-15 @ 23:08:53
URL: http://cjskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0