Summer in the city

Sommaren är som bekant över.

Så jag tänkte att en sammanfattning kunde vara kul.

Skolavslutning på Saltholmen. Paris. Inspelning hos Maja. Partyy med tjejerna, följt av övernattning och kebabtallrik på Porten <3. Midsommar. Ben&Jerry's. Deg. Cykelturer. Sex and the city. Blogg. Singel!. Hönö. Garderobsrensning. Måleri. Gottskär. Sol,sol,sol. Värmebölja. Altanmys. Tankar,reflektioner. Sex and the city-filmen. Ullared. Vännerna. Pizza. Singelsommar. Barnhemmet. Telefonsamtal. Model Lab. Duffy. Kärleksballader. GöteborgsKulturkalaset. Disturbia,spårvagnsåktur. Liseberg. Slottskogen med klassen. Avtackning. Sommarlovsavslutning.

Kort sagt, en bra sommar :)

Enda som hade gjort den bättre hade varit om jag hade fått sommarjobb. Och om vi hade åkt till Linköping, det har jag saknat. Eftersom jag har varit där varenda sommar sen jag föddes, typ.


Nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mig. Närmare bestämt mitt täcke :)

Goodnight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0