I'm so tired of being here

Jag har räknat ut en sak.

Jag kommer inte få någon sömn innan jag åker.

Imorgon måste jag gå upp typ åtta, på söndag typ halv nio, måndag - onsdag typ halv åtta och torsdag klockan sex, typ. Jag kommer dö, och redan nu är jag dödstrött på mornarna.


Ayrin fyllde år i onsdags, vi var där på kvällen. Det var jättekul verkligen, grattis till henne igen :) <3 Hennes familj är så skön. Haha. Och maten var underbar, lasagnen var to die for. Så att säga. Enda nackdelen var att vi käkade tårta ungefär vid elva-tiden, på kvällen, så min kropp var inte direkt trött när jag kom hem. Jag var proppmätt, och låg i sängen och försökte sova men jag kunde inte ligga still, jag fick sån lust att gå ut och springa. Klockan ett på natten. Fast det gjorde jag inte. Men det tog ett tag för mig att somna.

Vilket ännu mer bidrar till min trötthet. Åh, vad jag längtar bort.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan säkert sova en stund under den där evighetslånga gudstjänsten ;)

2008-08-22 @ 11:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0