Ingen beslutsångest här, inte

Jag har beslutat mig för en sak. Jag ska börja träna.

Så för en kvart sen hoppade jag upp på våran träningscykel, tänkte köra en halvtimma stenhård spinning. Så blev det inte riktigt. Snarare tvärtom. Jag började flämta redan efter en halvminut på tvåans växel (det finns nio stycken), så bra är min kondition ja. Men trots allt klarade jag tio minuter, och på den tiden hann jag cykla 2,88km och förbränna 96 kalorier. UTAN att dö på kuppen. Jag är stolt!

Det enda som dog var mina lår. Typ. Men det går ju över förhoppningsvis, och detta, mina vänner. Detta är starten på en ny era. Ta farväl av den gamla, lata, "jagbordebörjaträna-menjaggördetnågonnannandag"-Frida och välkomna den nya, inte så lata, "nuskajagbannemigbörjavaresigjagvillellerinte"-Frida. (återstår att se hur länge den nya Frida håller i sig, bara)

Är jag för ambitiös? Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker allt att du är riktigt jätteambitiös! Vad du e duktig:)

2008-08-13 @ 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0