Vingar bakom glas

Vad kan man skriva om? Mitt huvud är typ tomt.

Jo, jag var med Lala och Ayrin igår. Vi kollade på film, A perfect murder. Den var bra. Och nu snackar jag med Anaam på msn. Jag ser en fjäril som försöker flyga ut genom ett fönster, stackarn. Fångad bakom en osynlig vägg. Kämpar. Men kommer ingen vart.

Nu känns det som om jag borde komma med någon smart, djup parallell till mitt eget liv, men näpp. Ingenting. Jag är tom. Tom på känslor, tom på tankar. Jag bara finns. Typ. Så känns det, just nu.

Om cirka en komma fem timma ska jag passa min bror.
Får se vad vi hittar på.


Jag släppte ut fjärilen. Jag tyckte så synd om den.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, vad skön du är, Frida! "Nu känns det som om jag borde komma med någon smart, djup parallell till mitt eget liv".

Men det kan väl vara skönt att bara få finnas ibland också?

2008-08-09 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0