Cyklist, javisst!

Jag har varit extremt duktig idag, enligt mig själv. Trots vissa uttröttande faktorer (mvärk, värme, knappt tillfrisknad från förkylning) så cyklade jag och Ayrin in till stan och tillbaka.

Fick också rett ut lite av det trassel som pågår i mitt huvud just nu, och jag kan inte sluta undra om jag kanske har varit lite väl optimistisk under gårdagen (eller snarare kvällen innan dess). Jag är ju inte dum, så att säga.

Igår kväll satt jag iallafall här och skrev ett väldigt långt utkast till ett inlägg, som jag antagligen aldrig kommer att publicera. Men det är skönt att skriva av sig, då får man ut lite av all aggression, all frustration och irritation man bär på och ser allt lite mer objektivt. Själv tycker jag att det inte var alltför negativt skrivet, mycket nostalgi där. Så möjligtvis kan personen i fråga få se det. Någon gång.

Men jag önskar att allt hade varit lätt. Trasslet i mitt huvud går antagligen inte att reda ut, inte nu. Iallafall.

Och sist men absolut inte minst vill jag säga förlåt, Ayrin, för att jag alltid är sån här. Men jag ska bättra mig. I promise!

Ikväll, pga mvärken, orkar jag inte med nånting. Så det blir änna lite glass (eller ah, mycket glass) och ännu en CD Sex and the city. Nu är jag inne på Säsong tre :)

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0