Our love floated out the window ...

Our love floated out the back door.
Our love floated up in the sky
to heaven where it began.
Back in God's hands
.

Nu är det över. Vaknade förbannad som aldrig förr, blev ännu mer förbannad under dagens gång, svalnade av vid sextiden och mår super nu.

Iallafall så super som man kan må efter ett breakup. :)
Blev så frustrerad, arg, irriterad igår kväll.Men jag har fått min förklaring nu och jag är inte på långa vägar lika arg som jag var då. Allting känns för övrigt jättebra, jag gjorde det rätta. Verkligen.

Den enda sak som stör mig är att han känner tydligen likadant som mig. Den enda skillnaden är att han inte har sagt något till mig innan. Och orsaken till det, det var tydligen att han hade kvar mig "i väntan på någon bättre". Inte sjyst. Mot vare sig honom eller mig.

Jag är så glad att jag har gjort det.
Så härligt att vara singel och ute på jakt igen så att säga, haha. Det var ju ett tag sen sist, närmare bestämt ett och ett halvt år sen eller nåt! Det är helt sjukt. Först var det ju Sebbe som tog upp hela mitt liv, och sen fattade jag tycke för honom. Hela förra sommaren var det ju bara honom jag tänkte på, haha. Men nu är det slut med det.

Vi kan nog fortfarande vara vänner tror jag. Jag hatar ju honom inte. Men jag vet inte hur det blir.

Långt inlägg blev det nu inser jag :) Men nu har jag packat färdigt till Hönö (nästan) och imorgon bär det av! Jag är så pepp så det är inte sant. :D

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0