Palmer, vita sandstränder och exotiska platser i all ära.

Men inget slår Bästkusten, inget snack om saken!

Jag och min kära familj har precis kommit hem från en underbar dag ute i Onsala, Gottskär närmare bestämt. Klippor, måsar, segelbåtar, bryggor, hopptorn, fika, sol, helt manetfritt. Det är här jag hör hemma! Jag älskar Sverige när det är sommar. När det är så varmt i vattnet att man kan ligga kvar utan att frysa, när det är så varmt i luften att man bara njuter av att komma upp ur vattnet. Åh. När solen steker. Underbart!
( nyfikna på vad som framkallade min poetiska sida i inlägget nedan, den kursiva texten i början? Här har ni svaret. Högsommarvärmen / hettan / solen. Välj själva. Så intressant var det, jag vet :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0